Categorie: Kandidatenbank

Functie: Kwaliteitsmedewerker
Beschikbaar: In overleg


Persoonsgegevens
Naam: Gerda
Woonplaats: Omgeving Sneek

Profiel
Gedreven, kwaliteitsgericht en een no-nonsense mentaliteit; deze eigenschappen kenmerken mij in mijn werk. Daarbij ben ik oprecht betrokken en beschik ik over een flinke dosis humor en zelfreflectie. Ik stel graag de vraag waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt, wat het oorspronkelijke doel is en of dit wel tot het beste resultaat leidt. Hierbij denk ik graag buiten de bestaande kaders en vind ik het van belang om ook te kijken naar de vraag achter de vraag.

Opleidingen
2015
Post-hbo Kwaliteits- en Procesmanagement
Hanzehogeschool Diploma behaald
2011 – 2014
Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH)
Stenden hogeschool Diploma behaald
2010
Maatschappelijke zorg niveau 4
ROC Friese Poort

Cursussen
- Interne autitor
- Oplossingsgericht werken
- Sociaal competentie model
- Radar methode Reageer met controle fysieke beheersing

Werkervaring
okt 2017 – okt 2018 Alliade
Kwaliteitsmedewerker Werkervaringsplaats bij team Kwaliteit.
Aandachtsgebieden van team Kwaliteit zijn o.a. beheren, onderhouden en optimaliseren van het kwaliteitsmanagementsysteem, optimaliseren van processen, tevredenheidsonderzoek, interne en externe audits, managementrapportage, kwaliteitskader en doorontwikkelen software.
◾Lid procesteams Alliade
In kader van het project ‘Samen verder met kwaliteit en veiligheid’ Alliade breed het optimaliseren en beschrijven van processen
◾Interne auditor Reik – Alliade
Systematisch en onafhankelijk onderzoeken of hetgeen is beschreven overeenkomt met de praktijk, signaleren van risico’s, rapporteren van de bevindingen.
◾Lid Commissie Melding Incidenten Cliënten (MIC) Reik
Het bewaken van de uitvoering en het doen van voorstellen inzake het incidentenbeleid Reik en het bevorderen van preventie van incidenten en calamiteiten.

jul 2011 – dec 2017 Talant – Reik
Begeleider C/Pedagogisch medewerker
Vanaf januari 2017 het verrichten van werkzaamheden op het gebied van kwaliteit en beleid en administratieve werkzaamheden.
Tot januari 2017 begeleiden, ondersteunen en observeren van cliënten met een verstandelijke beperking en bijkomende problematiek, die vastgelopen zijn in hun omgeving en/of waarbij sprake is van handelingsverlegenheid bij opvoeders of begeleiders. Opstellen en evalueren ondersteuningsplan, aanvragen meerzorg, aandachtsfunctionaris medicatie, coördinerende taken.

mei 2011 – jul 2012 Talant
Persoonlijk begeleider ambulant
Begeleiden en ondersteunen bij het dagelijks functioneren van een cliënt met een licht verstandelijke beperking, opstellen en evalueren ondersteuningsplan, onderhouden van contacten met het netwerk rondom de cliënt.

jul 2010 – jul 2011 Talant - Maeykehiem
Begeleider ambulant/Woonbegeleider
Begeleiden en ondersteunen bij het dagelijks functioneren van cliënten met een licht tot ernstig verstandelijke beperking, inclusief slaapdiensten.

1990 - 2009
Diverse functies in o.a. horeca en leidinggevende functie in een supermarkt
sep 2008 – sep 2009 C1000


Interesse in een (vrijblijvend) kennismakingsgesprek met deze kandidaat? Neem gerust contact met ons op: 0513-760033 of mail info@werktijdzorg.nl

Terug naar overzicht

E-MAILiT